میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟ فیلم | حمله شمشیرباز گرجستانی به خانم داور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حسن یزدانی یک طلا تا شکستن رکورد بهترین ورزشکار تاریخ ایران نتایج روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) اصفهان، میزبان بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی نتیجه بازی محمد بیرانوند در دور مقدماتی تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس | جوان‌ترین ورزشکار ایران در رتبه ۲۱ بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد! | جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند + عکس تردید تراکتور در استفاده از بیرانوند برابر پرسپولیس پخش زنده بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شد پخش زنده بازی‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران درگذشت
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید محمد دشتی

  • کد خبر: ۸۴۳۱۶
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید محمد دشتی
از افتخارات او می‌توان به مقام سوم وزن‌۵۲ و ۵۶‌کیلوگرم مسابقات تکواندو در رده قرمز‌و‌مشکی جوانان کشور در اصفهان اشاره کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد اهل ورزش بود و تکواندو کار می‌کرد. او جوانی آگاه و فهیم بود که ورزش را مقابله با جهل و نادانی می‌دانست و با همت زیاد، کمربند آبی تکواندو را از اسفند‌۱۳۶۱ به کمر بست و مجوز بستن کمربند مشکی دان‌یک را در بهمن سال‌۱۳۶۳ به دست آورد. از افتخارات او می‌توان به مقام سوم وزن‌۵۲ و ۵۶‌کیلوگرم مسابقات تکواندو در رده قرمز‌و‌مشکی جوانان کشور در اصفهان اشاره کرد. محمد در تاریخ اول آذر‌۱۳۴۵ در مشهد دیده به جهان گشود و دوران ابتدایی را در منطقه تبادکان به پایان رساند.

سال دوم راهنمایی، تحصیل را رها کرد و در کنار پدر به جاروبافی روی آورد و هم‌زمان به زمین‌های ورزشی نیز راه یافت. وی از نیرو‌های فعال بسیج محله بود و دوره آموزشی خدمت سربازی را از ۱۹‌بهمن ۱۳۶۴ در لشگر‌۸۸ زرهی زاهدان (خاش) آغاز کرد، سپس به سومار رفت. ۸ ماه بعد نیز به منطقه اعزام شد و در تاریخ بیستم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای‌۶ در غرب سومار مفقودالاثر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->